Szkolenia dofinansowane z KFS – jakie kursy z dofinansowaniem?2020-02-18 11:47:34Stawiaj na ciągły rozwój Swój oraz pracowników, szkolenia mogą pomóc zapewnić sukces Twojej firmie, a wykwalifikowani pracownicy to filar przedsiębiorstwa. |
|
Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?2021-12-27 12:55:53Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych. |
|
Brakuje osób do pracy w e-handlu2013-07-18 12:45:04Kto obsługuje sklepy internetowe? Gdzie można ukończyć takie szkolenia? Dlaczego nie każdy nadaje się do pracy w e-handlu? Oto często zadawane pytania przez użytkowników serwisu www.szkolenia24h.pl. |
|
Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych2024-02-21 14:11:14W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w przestrzeni e-commerce jest zacięta, jakość obsługi klienta online stała się kluczowym czynnikiem różnicującym marki. Dobra obsługa klienta nie tylko zwiększa szanse na powrót klienta, ale również buduje pozytywną reputację firmy w internecie. |
|
Co to jest łańcuch dostaw? Elementy i budowa supply chain. Przykłady łańcucha dostaw w firmie2023-07-13 15:35:09Współczesne środowisko biznesowe stawia przed firmami coraz większe wyzwania związane z efektywnym zarządzaniem łańcuchem dostaw. W dynamicznym i globalnym rynku, gdzie oczekiwania klientów rosną, a konkurencja jest coraz bardziej zacięta, skuteczne planowanie, koordynacja i kontrola przepływu... |
|
Czym zajmuje się biuro podatkowe?2022-11-30 12:26:33Biura podatkowe nie budzą tak dużego zainteresowania, jak przedsiębiorstwa księgowe czy finansowe. W rzeczywistości, wiele z oferowanych przez nie usług może okazać się przydatnych dla niejednej firmy. |
|
Dobra księgowa to jaka?2021-11-08 20:50:10Odpowiedni wybór księgowej jest bardzo istotny dla bezpieczeństwa finansów każdej firmy, niezależnie od jej wielkości czy branży, w której działa. |
|
Zasady obsługi klienta2020-10-06 14:09:37Zasady obsługi klienta powinna znać i opanować każda osoba pracująca i mająca kontakt z klientami biznesowymi i indywidualnymi. Zasady obsługi klienta pozwalają nam budować wizerunek profesjonalnej firmy / instytucji, budować i utrzymywać relacje z klientami, realizować cele biznesowe... |
|
Narzędzia do pracy zdalnej: Jak utrzymać produktywność pracowników podczas pandemii?2020-08-10 09:16:23Pandemia koronawirusa zmieniła naszą rzeczywistość. Miała ogromny wpływ na wiele aspektów naszego życia - w tym na to, jak pracujemy. W marcu 2020 roku wiele firm przeszło na tryb home office. Pracować zdalnie zaczęli nawet Ci, którzy nie mieli nigdy wcześniej do czynienia z pracą z domu. |
|
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?2020-07-08 12:06:47Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny". |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń obsługa klienta przez czat
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.